Görüşmeyi Başlat
1
Bilgi almak ister misiniz?
Kodu Tara
Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Satış Raporları


Jumbosoft panelinizden, Rapolar sekmesinin alt menüsünde yer alan satış rapoları kısmından e-ticaret sitenizin performansını kontrol edip, değerlendirebilirsiniz. Satış raporları size klasik satış raporlarını, il, mobil vb tüm raporları ayrı ayrı görebilirsiniz. Aşağıdaki bölümlerde satış raporları sayfasında görüntüleyebileceğiniz rapor başlıkları sıralanmıştır.

  • Klasik Raporlar
  • İl Bazlı Raporlar
  • Ürün Bazlı Raporlar
  • Kategori Bazlı Raporlar
  • Marka Bazlı Rapolar
  • Ödeme Tipine Göre Raporlar 
  • Platforma Göre Raporlar

 

 

 

Klasik Raporlar
Bu alandan satış, ciro ve genel sonuçlara ulaşabilirsiniz. Filtrele bölümünden tarih aralığı belirleyebilirsiniz. Sipariş Durumu açılır menüsüne tıklayarak sipariş durum seçeneklerinden birini seçip sonuçlarınızı sipariş durumuna göre alabilirsiniz. Sipariş türüne (ödeme yöntemi) göre de filtreleme sağlayabilirsiniz. Raporlarınızı PNG, SVG, CSV formatında indirebilirsiniz. Raporlarınızı Excel İşlemleri butonundan dışa aktarabilirsiniz.  
İl Bazlı Raporlar
Bu alandan il bazlı satış, ciro ve genel sonuçlara ulaşabilirsiniz. Filtrele bölümünden tarih aralığı belirleyebilirsiniz. Sipariş Durumu açılır menüsüne tıklayarak sipariş durum seçeneklerinden birini seçip sonuçlarınızı sipariş durumuna göre alabilirsiniz. Sipariş türüne (ödeme yöntemi) göre de filtreleme sağlayabilirsiniz. Raporlarınızı PNG, SVG, CSV formatında indirebilirsiniz. Raporlarınızı Excel İşlemleri butonundan dışa aktarabilirsiniz. İl bazlı raporlama da ürün siparişlerinizin hangi şehirlerde yoğunlukta olduğunu tespit edebilir ve bu bilgileri satışlarınızı güçlendirmek için değerlendirebilirsiniz.
Ürün Bazlı Raporlar
Bu alandan ürünlerinizin satış, ciro ve genel sonuçlara ulaşabilirsiniz. Filtrele bölümünden tarih aralığı belirleyebilirsiniz. Sipariş Durumu açılır menüsüne tıklayarak sipariş durum seçeneklerinden birini seçip sonuçlarınızı sipariş durumuna göre alabilirsiniz. Sipariş türüne (ödeme yöntemi) göre de filtreleme sağlayabilirsiniz. Raporlarınızı PNG, SVG, CSV formatında indirebilirsiniz. Raporlarınızı Excel İşlemleri butonundan dışa aktarabilirsiniz. Ürün raporlamada hangi ürününüzün satış rakamı ve adetinin yüksek olduğunu tespit edebilirsiniz.
Kategori Bazlı Raporlar
Bu alandan oluşturduğunuz kategorilerin satış, ciro ve genel sonuçlara ulaşabilirsiniz. Filtrele bölümünden tarih aralığı belirleyebilirsiniz. Sipariş Durumu açılır menüsüne tıklayarak sipariş durum seçeneklerinden birini seçip sonuçlarınızı sipariş durumuna göre alabilirsiniz. Sipariş türüne (ödeme yöntemi) göre de filtreleme sağlayabilirsiniz. Raporlarınızı PNG, SVG, CSV formatında indirebilirsiniz. Raporlarınızı Excel İşlemleri butonundan dışa aktarabilirsiniz.  Kategori raporlamada hangi kategorinizin satış rakamı ve adetinin yüksek olduğunu tespit edebilirsiniz.
Marka Bazlı Raporlar
Bu alandan oluşturduğunuz markalarınızın satış, ciro ve genel sonuçlara ulaşabilirsiniz. Filtrele bölümünden tarih aralığı belirleyebilirsiniz. Sipariş Durumu açılır menüsüne tıklayarak sipariş durum seçeneklerinden birini seçip sonuçlarınızı sipariş durumuna göre alabilirsiniz. Sipariş türüne (ödeme yöntemi) göre de filtreleme sağlayabilirsiniz. Raporlarınızı PNG, SVG, CSV formatında indirebilirsiniz. Raporlarınızı Excel İşlemleri butonundan dışa aktarabilirsiniz.  Marka raporlamada hangi markadaki ürünün satış rakamı ve adetinin yüksek olduğunu tespit edebilirsiniz.
Ödeme Tipine Göre Raporlar
Bu alandan oluşturduğunuz satışı gerçekleşen ürünlerinizin ödeme yöntemi şema grafiğine ulaşabilirsiniz. Filtrele bölümünden tarih aralığı belirleyebilirsiniz. Sipariş Durumu açılır menüsüne tıklayarak sipariş durum seçeneklerinden birini seçip sonuçlarınızı sipariş durumuna göre alabilirsiniz Ödeme Tipine Göre Satış Raporu ve Ödeme Tipine Göre Ciro Raporu olarak ikiye ayrılmaktadır.  Raporlarınızı Excel İşlemleri butonundan dışa aktarabilirsiniz.
Platforma Göre Raporlar
Bu alandan siparişlerinizin hangi platformdan gerçekleştiğinin sonuçları raporlanmaktadır. Platforma Göre Satış Raporu ve Platforma Göre Ciro Raporu olarak ikiye ayrılmaktadır. Filtrele bölümünden tarih aralığı belirleyebilirsiniz. Sipariş Durumu açılır menüsüne tıklayarak sipariş durum seçeneklerinden birini seçip sonuçlarınızı sipariş durumuna göre alabilirsiniz. Sipariş türüne (ödeme yöntemi) göre de filtreleme sağlayabilirsiniz. Raporlarınızı Excel İşlemleri butonundan dışa aktarabilirsiniz.