Görüşmeyi Başlat
1
Bilgi almak ister misiniz?
Kodu Tara
Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Sizi Çok Şaşırtacak 5 E- Ticaret İstatistikleri

Sizi Çok Şaşırtacak  5  E- Ticaret İstatistikleri
Sema Tiryakioğlu

Sema Tiryakioğlu

İçerik Yöneticisi

03.02.2021

1. Nakliye ücretleri dönüşümleri öldürür.
İstatistik: Alışveriş yapanların% 28'i, beklenmedik nakliye maliyetleri ile karşılaşırsa alışveriş sepetlerini terk edecek.
Bu kulağa çok büyük bir sayı gibi gelmiyor, ancak durum, insanların alışveriş sepetlerini terk etmelerinin diğer nedenleriyle karşılaştırıldığında göründüğünden daha kötü. Gönderim bedelleri gibi nedenlerden kupon kodlarına kadar, vazgeçmenin altı ana nedeni vardır.

Kargo ücreti kategorisi en yüksek terk etme kaynağıdır. İnsanların beklenmedik bir şekilde nakliye için ödeme yapmaktan hoşlanmamasıdır .Bazen insanlar eşyaların kapılarına teslim edilmesi için para ödemek zorunda kalacaklar. Bunu anladılar. Ancak beklemedikleri bir şey için ödeme yapma ihtiyacıyla karşı karşıya kaldıklarında, o zaman kötü bir hisse kapılır ve siteden ayrılırlar.
Nelerin değiştirilmesi gerekiyor: Gönderim ücretleriniz konusunda açık ve net olun. Alışveriş sepetinin terk edilmesi olacak . Ancak, özellikle bu konuda bir şeyler yapabiliyorsanız, kullanıcılarınızın% 28'inin terk edeceği gerçeğini kabul etmek zorunda değilsiniz.

Sadece nasıl olduğunu söyle. Nakliye için ücret alacaksanız, kullanıcıları dönüşüm hunisine girmeden önce bu konuda bilgilendirin.
Müşterilerinize "Ekstra kargo ücreti ödemeniz gerekecek" derseniz, dönüşüm hunisinin başında bazı müşterileri kaybedebilirsiniz . Yine de kişisel olarak, yalnızca sonunda alışveriş sepetlerini terk etmelerini sağlamak için tüm hunide sürüklemek yerine, kullanıcıların o noktada ayrılmalarını tercih ederim.

Kullanıcıları gönderi ücretleri hakkında bilgilendirmenin göze çarpmayan bir yolu, alışveriş sepetine bir "gönderimi hesapla" özelliği sağlamaktır. Bu şekilde, en azından nakliye için bir ücret ödemeyi beklerler.

2. Hesap oluşturma aynı zamanda dönüşümleri de sonlandırır.
İstatistik: Kullanıcıların% 23'ü, yeni bir kullanıcı hesabı oluşturmaları gerektiğinde alışveriş sepetlerini terk edecek.
Bazı siteler üyelik modellerine o kadar bağlıdırlar ki, bazı kullanıcıları dönüştürme şanslarını tamamen mahvederler. Yüzleşin: Bazı kullanıcılar hesap oluşturmak istemez. Sadece eşyalarını istiyorlar.

Kullanıcıları ödeme yapmadan önce bir hesap oluşturmaya zorladığınızda, temelde büyük miktarda dönüşüme "hayır" diyorsunuz. Kişisel olarak, daha az dönüşüm ve birkaç ekstra üyelik kaydı yapmaktansa, misafir ödemeleri dahil daha fazla dönüşüm olmasını tercih ederim.mÇoğu web sitesi, siz ödeme yapmaya hazır olana kadar bekler ve ardından üyelik şartıyla size ulaşır. Hangisinin daha kötü olduğundan emin değilim.

Nelerin değiştirilmesi gerekiyor: Bir misafir ödeme seçeneği sağlayın. Müşterileri sırf hesap oluşturmadıkları için reddetmeyin. Bunun yerine, onlara üyelik oluşturma zahmeti olmadan ödeme yapmanın kolay bir yolunu verin.

Nike bunu nasıl yapıyor. Ödeme yapmadan önce şu üç seçenekten birini seçersiniz: 1) Üyelikten ödeme, 2) Misafir ödeme, 3) PayPal'dan ödeme. Müşterilerinizle güzel oynayın ve istemiyorlarsa onları web sitenize katılmaya zorlamayın.

3. İndirimler müşterilerinizi geri kazanacaktır.
İstatistik: Alışveriş sepetlerinde kalan ürünleri, bu ürünler daha düşük bir fiyata sunuluyorsa, alışveriş yapanların% 54'ü satın alacak.
 Alışveriş yapanların çoğu bir pazarlık yapmaya isteklidir. Onların alışveriş sepetinde öğeler üzerinde fiyatını düşürürseniz, onlar yolu daha satın alma olasılıkları. Nelerin değişmesi gerekiyor: Daha düşük fiyatlar sunun. Fiyat, pazarlık fişlerinizden biridir. Bir satış elde etmek için fiyatı pazarlık edebilirseniz, o zaman yapın. İstatistikler sizi destekliyor. Alışveriş yapanların yarısından fazlasının yalnızca yeniden hedefleyerek ve siparişlerinin birkaç dolarını keserek bir satın alma işlemini tamamlayacaksınız.


4. Yeniden hedefleme yeni sınırdır.
İstatistik: Y kuşağından alışveriş yapanların% 72'si yeniden hedeflemeyi tercih ediyor. E-ticaret dünyasında, yeniden hedefleme en güçlü ve etkili pazarlama biçimlerinden biridir. Pazarlamacılar her zaman daha yüksek yatırım getirisi, daha fazla müşteri elde tutma, daha kolay müşteri edinme ve daha yüksek müşteri harcama oranları arıyor.
Tüm bunları ve daha fazlasını nasıl elde edebilirsiniz? Bir çözümüm var. Yeniden hedefleme. Nelerin değişmesi gerekiyor: Değiştirmediyseniz yeniden hedeflemeye başlayın. Zaten yeniden hedeflediyseniz, yeniden hedefleme harcamasını artırın. Yeniden hedeflemenin arkasındaki fikir basit : Kullanıcılara sitenizden ayrıldıktan sonra bile reklamlar gösterin. Yeniden hedefleme, yeni müşteriler kazanmak veya eskileri yeniden dönüştürmek için oldukça odaklı bir yöntem sağlar.
 
Bir kez düşündüğünüzde, yeniden hedefleme çok bariz bir teknik gibi görünüyor. Bunlar ilgilenen potansiyel müşterilerdir. Onlar ettik kanıtlanmış onlar ilgi gösterdiğini belirtti. Onlara tekrar bir reklam verin ve çoğunu geri kazanacaksınız. Yeniden hedeflemeyi ve yeniden pazarlamayı başarıyla kullandım ve bence daha fazla dijital pazarlamacının bu pazarlama yöntemini kullanmaya başlamasının zamanı geldi.


5. En iyi pazarlamacılar memnun müşterilerdir.
İstatistik: Alışveriş yapanların% 55'i, çevrimiçi incelemelerin satın alma kararlarını etkilediğini söylüyor. Muhtemelen, referansların dönüşüm oranlarınızı önemli ölçüde etkileyebileceğini zaten biliyorsunuzdur . Potansiyel bir müşteri memnun bir müşterinin incelemesini gördüğünde, ürünü veya hizmeti kendilerinin satın alma olasılıkları çok daha yüksektir.

Ancak daha da güçlü bir tanıklık biçimi var. Seçtiğiniz ve sitenize yerleştirdiğiniz özenle seçilmiş ve son derece seçici referanslardan ziyade , müşterilerinizin incelemeler ve derecelendirmeler gibi kullanıcı tarafından oluşturulan içerikle ikna edilme olasılığı daha yüksektir.

Amazon, incelemeleri e-ticarette sahip olunması gereken bir bileşen haline getirmenin yolunu açtı. Kullanıcılar, ürün araştırması ve satın alma incelemeleri ile ilgilenir. Şimdi, binlerce e-ticaret sitesi, müşteri tarafından oluşturulan ürün incelemelerine yer vermenin değerini keşfetti.


Günümüzün arama dünyasında, "inceleme" ile ilgili sorguların hacmi yüksek, TO ve dönüşüm potansiyeli çok yüksektir. Örneğin, "en iyi elektrikli süpürge incelemeleri" ni arayan bir kullanıcı, bilinçli ve dikkatli bir şekilde bir şeyi açıkça arıyor. Bir dönüşüm için seyrediyor. Bu, bir e-ticaret sitesindeki incelemelerden etkilenecek bir müşteridir.

Nelerin değiştirilmesi gerekiyor: Ürün incelemelerini ve / veya kullanıcı tarafından oluşturulan içeriği (UGC) öne çıkarın.
Trafik seviyeniz veya dönüşüm oranlarınız ne olursa olsun,% 55 oldukça önemli bir sayıdır. Bu, müşteri incelemelerinin önemli olduğunu düşünen alışveriş yapanların yüzdesidir.

Bu tek tekniği uygulayarak dönüşüm oranlarınızı iyileştirme şansınız nedir?
Oldukça yüksek olduğunu söyleyebilirim.


JumboSoft interaktif e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz. 
 

Yorumlar (0)

Herhangi bir yorum bulunmamaktadır. İlk yorumuz siz yapın!

Yorum Yapın