"Çevrimiçi mağazama nasıl daha fazla trafik çekerim?" Bir noktada, bu düşünce çevrimiçi satış yapan her girişimcinin aklından geçer.
Belki de mağazanızı kurmak için zaman ve çaba harcadınız ve her şeyi lansman için ayarladınız, sadece mağazanızı açmak ve tüm trafiğin nerede olduğunu merak etmek için. Belki son altı ayda istikrarlı bir büyüme gördünüz, ancak trafik ve satışlarda bir düzlüğe girdiniz. Ya da belki bir trafik yönlendirme taktiği ile başarılı oldunuz ve bundan sonra hangi taktikleri deneyebileceğinizi merak ediyorsunuz.
İster ilk müşterinizi ister 1000'inci müşterinizi çekmeye çalışıyor olun , çevrimiçi mağazanıza daha fazla trafik çekmek, işletmenizi büyütmenin çok önemli bir parçasıdır. Siteniz dönüşümler için uygun şekilde optimize edilmişse, web trafiğinde artış elde etmek, daha fazla müşteri ve daha fazla satış anlamına gelebilir.
Web sitesi trafiğini artırma hakkında bilmeniz gerekenler
Pazarlama açısından bakıldığında, iyi haber, ilk müşterinizi elde etme süreci ile yüzüncü müşterinizi elde etme süreci aynıdır. Ancak trafiğin başarılı bir şekilde satış ve kârla sonuçlanması için, trafiğin dönüştürülmesini ve maliyetin sürdürülebilir olmasını sağlamak için bazı temel ön koşullar vardır. Kendinize şunu sormalısınız:
- Bu iyi bir ürün mü? "İyi bir ürün", hedef kitleniz için yeterince iyi olduğu ve örtük maliyet-fayda analizlerinden geçtiği anlamına gelir .
- Büyük bir hedef pazar var mı? Pazar, zaten bir şeye para harcayan bir grup insandır. İnsanlar aynı tip ürünü mü alıyor?
- Adreslenebilir bir hedef pazar var mı? Adreslenebilir bir pazar, görünür ortak niteliklere sahip, zaten bir şeye para harcayan bir grup insandır. Odaklanabileceğiniz bir pazar segmenti var mı?
- Harika bir ürün hikayesi ve / veya ilgi çekici bir kopya var mı? Rakiplerin aksine ürün için net bir "neden" e sahip olabilirsiniz, ancak bu satış konuşmasını çekici bir web metnine çevirmeniz gerekir. Ürün satış konuşmanız satın almaya yetecek kadar yankılanıyor mu?
- Bu kitleye ulaşmanın düşük maliyetli bir yolu var mı? Amaç, müşteri edinme maliyetlerini düşük tutmak olmalıdır. Potansiyel müşterilere ulaşmanın birden fazla yolu var mı?
Ücretli sosyal medya reklam kampanyaları yürütün
Çevrimiçi mağazanızın web sitesi trafiğini artırmak için, işletmenizi ideal müşterilerinizin önüne çıkarabilmeniz gerekir. Ücretli sosyal medya reklamları ile, ürünlerinizi tıklama ve satın alma olasılığı en yüksek olan müşterilere özel reklamlar sunan, yüksek oranda hedeflenen kampanyalar oluşturabilirsiniz.
İçerik pazarlamasıyla müşterilerin ilgisini çekin
İçerik pazarlaması , müşterileri organik olarak çevrimiçi mağazanıza çekmek için ilginç, bilgilendirici ve ilgi çekici içerik oluşturmakla ilgilidir. Videolardan ve podcast'lerden kılavuzlara ve e-kitaplara kadar, işletmenizin içerik dünyasına dalmak ve trafik oluşturmak için sonsuz fırsatlar var.
Orijinal içerik, işletmenizi bir endüstri fikir lideri olarak konumlandırmanıza ve markanızı oluşturmanıza yardımcı olur. İşletmenizin içerik stratejisi, müşterilerinizin alakalı veya ilginç bulabileceği her şeyi içerebilir. Kendinizi ürünlerinizi içeren veya bunlara odaklanan içerikle sınırlamayın. Bunun yerine, işletmenizle ilgili müşterilerinizin yararlı bulacağı tüm konuları ve kaynakları düşünün.
İçerik pazarlaması, mağazanıza, ürün ve marka anahtar kelimelerinin ötesinde arama sonuçlarını ele geçirme şansı da verir. Google Anahtar Kelime Planlayıcı ve Keyword.io gibi ücretsiz araçları kullanarak , işletmenizin arama sonuçlarında sıralanması ve daha büyük kitlelerin önüne çıkması için yeni fırsatlar belirleyebilirsiniz.
Mağazanızın keşfedilebilirliğini artırmak için SEO kullanın
Müşterileriniz mağazanızı gerçekten çevrimiçi bulabilir mi?
Müşteriler ürünlerinizi aradığında, özellikle pazarlamacı Brian Dean tarafından yapılan ve tıklamaların% 75'inin bir arama motoru sonuç sayfasında ilk üç sonuca gittiğini bildiren bir araştırmayı göz önünde bulundurarak, mağazanızın aramalarında görünen en iyi sonuçlardan biri olmasını istersiniz. . Bu ödüllü konum, çevrimiçi mağazanız için sürekli, nitelikli web sitesi trafiği oluşturmanın önemli bir bileşenidir.
Arama motoru optimizasyonu veya SEO, alakalı anahtar kelimeler için arama sonuçlarında üst sıralarda yer alma şansını artırmak için web sitenize ince ayar yapma işlemidir.
SEO iyi bir bilimdir ve yalnızca Google ve Bing gibi arama motorlarını yöneten kuralları öğrenmek için zaman ve çaba harcadığınızda ve bu kuralları sitenizin yapısına ve içeriğine uyguladığınızda işe yarar.
JumboSoft interaktif e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.