Görüşmeyi Başlat
1
Bilgi almak ister misiniz?
Kodu Tara
Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Aylık Öngörü: 2020'de Büyüyen 3 İşletme Türü

Aylık Öngörü: 2020'de Büyüyen 3 İşletme Türü
Sema Tiryakioğlu

Sema Tiryakioğlu

İçerik Yöneticisi

18.02.2021

2021'den bir mantar patlaması sihirli bir sıfırlama yaratacakmış gibi konuştuk. Gerçek şu ki, salgın devam ediyor. Yeni bir yıl ama aynı zorluklar hala devam ediyor. 2020'de dayanıklı işletme sahiplerinden çevreye olumlu etkilere kadar gümüş astarlar bulduk , ancak genel olarak bir işletmeyi yürütmek için zor bir yıldı. 


Pek çok işletme kapanmış olsa da, belki de sonsuza dek, birçoğu kriz karşısında ortaya çıktı. Ve bazıları gerçekten başarılı oldu. 2021, bir iş kurmak veya büyütmek için hala karanlık bir zaman, ancak araştırmamız bu fırsatın orada olduğunu gösteriyor - ve sadece el dezenfektanı üreticileri için değil. 

İşletme sahiplerine geçen yılki performansları ve geleceğe bakış açıları hakkında anket yaptık. Cevapları arasında bazı eğilimler ortaya çıktı. Burada, 2020'de başarılı olan üç işletme türünü keşfedeceğiz ve bu yıl izlenmesi gereken en karlı iş fikirlerinin tahminlerini yapacağız 

2020'de başarılı olan 3 tür işletme
Araştırmamızdan, "gelişen" bir işletme türünü, kurucusu iş performansından ortalamanın üzerinde bir memnuniyet düzeyine sahip ve / veya işletmelerinin geleceğine ilişkin ortalamanın üzerinde olumlu bir bakış açısına sahip olan bir işletme türü olarak tanımladık. 

Açıkça kazananlar olsa da - günlük giyim markalarını ve ev tipi fitness işlerini belirtmek için rakamlara bakmamız bile gerekmiyor - araştırmamız bazı beklenmedik öne çıkan noktaları ortaya çıkardı.

Gelişen bu işletme türleri ve en karlı küçük işletmelerin 2021'de başlaması için tahminlerimiz:

  • Sağlık ve güzellik işleri
  • Abonelik işletmeleri
  • Hem B2B hem de B2C satan işletmeler


1. Sağlık ve güzellik işleri
Rakamlar: Sağlık ve güzellik işlerinin kurucularının% 55'i geçen yılki iş performansından memnun olduklarını bildirdi. (Tüm iş türlerinde ortalama% 38 idi.) Geçen yılın performansı, başarının iyi bir göstergesi olsa da, daha da yüksek bir yüzde başarının devam etmesini bekliyor. Sağlık ve güzellik kurucularının% 79'u önümüzdeki aylarda olumlu bir bakış açısına sahip olduklarını bildirdi.

Bu işletmeler neden başarılı oldu?
Sağlık ve güzellik kategorisi altında, el dezenfektanı ve sabunlar gibi kişisel bakım ürünleri bulacaksınız. Bu ürünler, özellikle pandeminin başlangıcında yüksek talep görüyordu ve yüzeyden bulaşma konusunda artan endişeler vardı. Yuvarlanan kilitlenmelerin bir başka yan etkisi de güzellik hizmetleri sektörü üzerindeki etkiydi. Tüketiciler güzellik harcamalarını evde spa ve salon deneyimlerine kaydırdı.

Aşıların yavaş yaygınlaşması ve öz bakıma duyulan ihtiyacın devam etmesi ile sağlık ve güzellik işletmelerinin 2021 yılına kadar gelişmeye devam edeceğini tahmin ediyoruz.

Yüksek potansiyelli sağlık ve güzellik işletmeleri 2021'de başlayacak.
Bu yıl kârlı bir sağlık veya güzellik işi başlatmak istiyorsanız , tüketicilerin değişen ihtiyaçlarını göz önünde bulundurun. 2020'de ortaya çıkan ve kalıcı olan trendleri belirledik.

Çevrimiçi satış yapabilen ve birden fazla teslimat yöntemi sunan işletmeler kazanacaktır. Bu yaklaşımı yüksek talep gören ürün fikirleriyle birleştirin:

  • El sabunu ve dezenfektan gibi kişisel bakım ürünleri
  • Yüz maskeleri gibi evde spa ritüelleri
  • Masaj tabancaları, akıllı aynalar ve makyaj buzdolapları gibi güzellik teknolojisi 2020'de patlayan trendlerdi.

2. Abonelik işletmeleri
Rakamlar: Abonelik satan kurucuların% 63'ü, abonelik satmayan kurucuların% 55'ine kıyasla iş performansından memnun kaldı. 2020'de başarılı olan işletmeler tarafından yaygın olarak kullanılan iki abonelik modeli belirledik.
Yenileme modeli: Aboneler her döngüde aynı veya benzer ürünleri alır.
Üyelik modeli: Aboneler özel ürünlere veya avantajlara erişebilir.


Bu işletmeler neden başarılı oldu?
Bizim de tüketici eğilimleri araştırma, bunu alıcılar daha muhtemel teslimat için çevrimiçi satın alma seçenekleri ve çoklu seçimler yoluyla söylemek veya pick up, kolaylık sundu işletmelerden alışveriş yapmak olduğunu gördük. Abonelikler, müşterilere sık sık satın aldıkları ürünleri mağazalara birden çok seyahat yapmak zorunda kalmadan ve riske maruz kalmadan almaları için kolay bir yol sunar. 
Pandeminin erken dönemlerinde bile , abonelik kutusu işletmelerinin bir artış yaşadığı bildirildi . Birçoğu, neşe getiren faaliyetlerle bağlantı eksikliğini, düzenli olarak kapı eşiğine getirilen zevkle değiştirdi.

2021'de başlayacak yüksek potansiyelli abonelik işletmeleri
Kısa bir süre önce Shopify'ın, platformumuzda abonelik satmayı daha da kolaylaştırdığını duyurduk . Bu, halihazırda bir işletmeniz varsa, öngörülebilir geliri ve müşteri sadakatini artırmanıza yardımcı olacak bir abonelik seçeneği ekleyebileceğiniz anlamına gelir. Sıfırdan başlıyorsanız, bu sizin için harika bir çevrimiçi iş fikri olabilir .

3. Hem B2B hem de B2C satan işletmeler

Rakamlar: Hem B2B hem de B2C satan kurucuların% 62'si 2020'deki iş performansından memnunken, yalnızca B2C işletme sahiplerinin yalnızca% 53'ü aynı şeyi bildirdi. Bu model, en çok yiyecek ve içecek endüstrisinde işletmeleri yönetenler arasında yaygındı ve ankete katılanların% 53'ü hem B2C hem de B2B satış yaptığını bildirdi. 
Planlanan iş genişlemesi, bir işletmenin mevcut başarısının açık bir göstergesidir. Hem B2B hem de B2C satışı yapanların% 24'ü yakın gelecekte işlerini yeni ürün alanlarına genişletmeyi planladıklarını bildirdi.

Bu işletmeler neden başarılı oldu?
Mağazalar kapandıkça ve teslimat sağlayıcıları bunaldıkça yeni müşterilere ulaşmak ve ürünleri ellerine almak giderek daha zor hale geldi. Müşterilere ulaşmak için birden fazla kanalı veya modeli kullananların 2020'de hayatta kalma şansı daha yüksek ve 2021'de kârlı olma potansiyeli yüksek.

Örneğin, el yapımı cilt bakım ürünlerini güzellik perakendecilerine satan bir marka, bu ortak mağazaların kapanmasıyla B2B işindeki düşüşünü görmüş olabilir, ancak aynı ürünleri bir çevrimiçi mağaza aracılığıyla B2C satarak zararı tamamlayabilir.


JumboSoft interaktif e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz. 
 

Yorumlar (0)

Herhangi bir yorum bulunmamaktadır. İlk yorumuz siz yapın!

Yorum Yapın