İnternetin henüz emekleme döneminde olduğu 1994 yılında Jeff Bezos tarafından Seattle’da kurulan Amazon, e-ticaret, e-perakende gibi kavramlarla insanları tanıştıran dünyanın ilk ve en büyük online alışveriş sitesidir. Faaliyet gösterdiği her ülke ve pazarda e-ticaret hacmini artıran ve tüketicinin e-ticarete daha da yakınlışmasını sağlayan bir marketplace olan Amazon, Türkiye'deki faaliyetlerine de hız kesmeden devam ediyor. Yurt dışındaki tüm servisleri Türkiye'de kullanılamıyor olsada yakın zamanda bu servislerinde kullanama açılacağını umuyoruz.
E-ticaret yapan KOBİ’ler için pazarlama farklı platformalardan kullanıcılara ulaşabilmek ve ürünlerini sunabilmek çok önemlidir. Kobiler bu sayede platformların marka bilinilirliğinden ve oluşturdukları hacimlerden yararlanarak son kullanıcılara ürünlerini sergileyebilir, yüksek trafikten faydalanarak da satış şansını arttırabilir.
JumboSoft olarak alt yapımızı kullanan e-ticaret firmalarının Amazon'da rahatlıkla satış yapabilmeleri için geliştirdiğimiz Amazon Türkiye Entegrasyonu sayesinde ürünlerinizi hızlı bir şekilde Amazon'a gönderebilir ve hemen satışa çıkarabilirsiniz.
Amazon'da Hangi Ürünler Satışa Sunulabilir ?
Öncelikle variant diye adlandırılan çok seçenekli ürünlerin satışına Amazon şu anda cevap vermemekte. Örnek olarak çok seçenekli tekstil ürünlerini gösterebiliriz(Renk-Beden). Bunun dışında Bebek Ürünleri, Kişisel Bakım Aletleri ve Oyuncak & Çocuk Oyunları kategorilerinde kalite standartlarının sağlanması, müşteri memnuniyetinin artması ve müşteri güvenliği için bazı ürünlerin satışına başlamadan önce onay alınması gerekmektedir.